Forum >BdG Strona G│ˇwna

FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci Zaloguj
 
Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum >BdG Strona G│ˇwna » Centrum BdG
Autor WiadomoŠ
Juukla
Jazzy



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 687
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 22:23, 09 Kwi 2014

Zdecydowa┼éam si─Ö na zabiegi metod─ů roll-citu w Centrum Medycznym Krajmed w Warszawie.
[link widoczny dla zalogowanych]
dziekuje ze jestescie i pomagacie przertwac!!a zwlaszcza ty kasienko 23 i jokoko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kiedy wy pojmiecie,┼╝e normalno┼Ť─ç jest zabijana w cz┼éowieku w tej firmie [link widoczny dla zalogowanych] Nic mi nie m├│wi┼é o tym jak cz─Östo mog─Ö bra─ç ten ketanol a ja g┼éupi nie wyczyta┼éem ┼╝e to szkodliwe jest i ┼éykam co 4 h bo tylko tyle wytrzymuje.
Wiekszosc stad odpada bo tego nie rozumie kompletnie. NIEWIEM CO BYM BEZ NIEGO ZROBIŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wiadomo, że z poważnymi problemami nie dałaby sobie sama rady. jak wygladalo jego dzienne menu ze tak schudl? bez przesady. [link widoczny dla zalogowanych]
jak dlugo utzxymuje sie IgM? Witam wszystkich przed i po.U mnie w┼éa┼Ťnie min─Ö┼éo 3 tyg po operacji.Usuni─Öt─ů mm ca┼é─ů tarczyc─Ö. A samo leczenie kana┼éowe nie powinno bole─ç, w ko┼äcu od czego jest znieczulenie, ale te┼╝ mi doktor Janiak robi┼é pod mikroskopem wi─Öc mia┼éam pewno┼Ť─ç, ┼╝e b─Ödzie dok┼éadnie. Dodatkowo oferuje tak┼╝e : nie u kazdej osoby skora sie wchlonie, a jak ktos ma wiszacy, pomarszczony wor skorny to za chiny sie nie wchloni. Jeszcze inni musz─ů popracowa─ç z laryngologiem, foniatr─ů lub logoped─ů. Czy w trakcie g┼éod├│wki mog─Ö poza wod─ů pi─ç zi├│┼éka typu:
[link widoczny dla zalogowanych]
wypełnienie kanałów i plomba.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam
Dzieki
ktos wie po czym mogly mi urosnac????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
salata, szpinak, kalarepka, brokuly, a wszystkie pyszniutkie
Ogolnie, od czego polecacie zaczac ewentualne starania?

oj dajcie spokoj, widze, ze jakos nieprzyjemnie sie tu zrobilo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Postaram si─Ö te┼╝ jeszcze dzi┼Ť zajrze─ç, ale nie wiem jak z tym b─Ödzie, bo niebawem m├│j mi┼éy wraca i pewnie b─Ödzie okupowa┼é kompa Sporo przed wakacjami i troche po - nie radze - szkoda zapozyczony na rozruch tu pieniedzy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłam w Jean Louis David, bez rewelacji!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest cudownie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chodzilam po wielu fryzjerach, jedni mowili,ze nierealne jest wrocic do jasniejszego koloru, inni,ze wyjda mi tylko refleksy.

Jako, iz pochodze z Poznania, sa to 3,5godziny drogi, wiec zaden samolot nie wchodzi w rachube, jade juz potem autkiem [link widoczny dla zalogowanych] Taki przepis te┼╝ chodzi po internecie .
Jestem mened┼╝erem salonu Carlo Biani w Katowicach przy ul. Najgorszy obiad w ┼╝yciu. Teraz jestem z Polakiem, kt├│ry mnie codziennie nie szanuje a obiecywa┼é mi szcz─Ö┼Ťcie, teraz mog─Ö si─Ö tylko powiesi─ç. Mozna si eposmiac?? Zdziwi┼éa si─Ö bardzo, bo sta─ç j─ů na to, aby rodzi─ç w prywatnej klinice i chcia┼éa rodzic w komfortowych warunkach. [link widoczny dla zalogowanych]
Tylko wtedy dieta ma sens: drozdzowke lody... Ostatnio by┼éam w Galerii Urody na ul. tez polecam pierwszy w normie 5,13 a po obci─ů┼╝eniu bardzo wysoki 293,3. Chcia┼éabym go wypr├│bowa─ç ale nie wiem gdzie mo┼╝na go kupi─ç. Jaki mo┼╝e by─ç pow├│d?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
niebieska piosenko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pogr─ů┼╝y┼éam sie, czasem lepiej nie wiedzie─ç, p├│ki ┼╝y┼éam w nie┼Ťwiadomo┼Ťci, nie ogl─ůda┼éam si─Ö co dzie┼ä to by┼éo ┼éatwiej ale dzis ju┼╝ o niczym innym nie pomy┼Ťl─Ö;[ szczeg├│lnie, ze jeszcze 2 lata temu tego nie by┼éo;[ a teraz moje cialo wygl─ůda jak u starej baby co to ┼╝ycie ma za sob─ů!;[
[link widoczny dla zalogowanych]
chc─Ö zrobi─ç korekt─Ö uszu, moja znajoma mia┼éa robiona, ale efekt by┼é kiepski, wi─Öc wole wybrac si─Ö do jakiego┼Ť dobrego lekarza
[link widoczny dla zalogowanych]
zadziwiaj─ůce jest to ze ludzie potrafi─ů zrobic z wlosami wszystko w innych krajach...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witajcie to znowu ja Siedz─Ö i my┼Ťl─Ö ju┼╝ drugi dzie┼ä, czy zadzwoni─ç do mojego fatalnego zauroczenia i z┼éo┼╝y─ç mu ┼╝yczenia ┼ÜWI─äTECZNE, czy te┼╝ nieee. [link widoczny dla zalogowanych] teraz si─Ö zaczn─ů truskawki, mlode warzywka, spr├│buj tak na pocz─ůtek
bo nie byla to ani moja wina ani lekarzy,.. Bo nie wiem czy mam z czym Ja jestem szcz─Ö┼Ťliwa w ma┼é┼╝e┼ästwie i bardzo si─Ö staram, ┼╝eby tak by┼éo. Glenn Medeiros - Nothing's gonna change my love for you Up up do gory [link widoczny dla zalogowanych]
Zasypianie jest w zasadzie natychmiastowe. Gdy ju┼╝ sko┼äcz─Ö si─Ö masturbowa─ç to dziwnie si─Ö czuj─Ö. Cze┼Ť─ç dziewczyny, dziewczyny powiedzcie mi czy stres,strach ,obawa przed utrat─ů dzidzia mo┼╝e dopowadzic do obumarcia p┼éodu No tak Kasioolka... Nie wytrzyma┼éam i dzisiaj znowu zadzwoni┼éam do Warszawy, ale niestety wie┼Ťci nie s─ů zadowalaj─ůce, mi┼éy kobiecy g┼éo┼Ť oznajmi┼é mi,┼╝e b─Ödzie bardzo ci─Ö┼╝ko i trudno otrzyma─ç pismo w lipcu, raczej jest to ma┼éo prawdopodobne, wr─Öcz niemo┼╝liwe. wygl─ůda to zach─Öcaj─ůco
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W Austrii tuczono aspartanem ┼Ťwinki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakby tego by┼éo ma┼éo niedawno przechodzi┼éam przezi─Öbienie a od miesi─ůca non stop mam opryszczk─Ö na ustach-obecnie to ju┼╝ ├│sma...
[link widoczny dla zalogowanych]

dziewczyny a co wy ztymi polikami kurcze chodze i ogladam i nic ,jokoko a moze ty zyjesz juz komunia i dlatego co ????ale apatia tez pisze ze ma a ona chyba nie ma co przezywac ,a moze wy na solarium byłyscie co????
[link widoczny dla zalogowanych]
cholera a ja nie polecam Profesjonalnego Studia Urody na Karmelickiej.Zajmowa┼é si─Ö mn─ů taki m─Ö┼╝czyzna (nie pami─Ötam imienia),dobra┼é mi kolor-ale niestety nie wyszed┼é taki jak powinien (chociaz zapewnial mnie ze swietny) .mam rudawy odcie┼ä w┼éos├│w a chcia┼éam tylko rozja┼Ťni─ç je.Zap┼éaci┼éam kupe kasy (280) i ju┼╝ wi─Öcej tam nie p├│jde.Wybieram si─Ö teraz do AK.KK Studio na Garbarska.Oby tam poszlo lepiej wiem, ┼╝e kobiety lubia ladnie wyglada─ç ale czy nie uwa┼╝acie, ┼╝e przesadzacie?!
[link widoczny dla zalogowanych]
Pytanie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Za to ze spaniem nie mam problemu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

najlepiej ┼Ťci─ůga─ç wieczorem [link widoczny dla zalogowanych] chyba spr├│buj─Ö kupi─ç na Allegro
pokaze sorki Mam juz do┼Ťc ciag┼é─Ögo ukrywania jej. [link widoczny dla zalogowanych] ges/petra_nemcova_001-726986.jpg Ja tez juz po slubie, ale czemu by nie - zacznij nowy topik p.t. Nie mo┼╝na por├│wnywa─ç tych aparat├│w, na zasadzie - tu zdejmuje sie w 7 minut, a tam jest operacja... [link widoczny dla zalogowanych]
Na kafeterii nie bywam juz tak czesto wiec moge przegapic, ale na ten temat od czasu do czasu zajrze. przed jodowaniem dzi─Öki za informacje Bo┼╝e co sie dzieje na tym ┼Ťwiecie,p┼éacisz sk┼é─ůdki choirobowe, a tu nawet nie ma gdzie rodzi─ç bo boisz sie o bezpiecze┼ästwo swego dziecka.... moja kolezanka starala sie \' zejsc\' z czarnego(pofarbowala na sredni braz) i poprostu ma robione pasemke, teraz juz nie liczac tych pasemek ma naturalny kolor jakos do polowy dlugosci wlosow... Cze┼Ť─ç dziewczyny. Na poczatku conajmniej 1/3 wyplaty idzie na mieszkanie, przecietnie za wynajem mieszkania w GTA od 600-800 na miesiac. I nie martw si─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
rodzina mojego meza niby twierdzi ze dobrze robie, ze zycza mi tego rozwodu koscielnego (ehhh ale wiadomo o co chodzi) jednak relacje z nimi bardzo sie ochlodzily, wrecz obco czuje sie tam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
1 p─Öczek selera naciowego
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin