Forum >BdG Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum >BdG Strona Główna » >Porady<
Autor Wiadomość
Jazzy
Jazzy



Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:17, 31 Mar 2007

Gauntlet (Piła) - jest to po prostu piła, którą żeby kogoś sfragować musimy do niego podejść. Pojedyncze dotknięcie zabiera 35 HP.
Machine Gun (Karabin maszynowy) - karabin maszynowy. Pozornie słaba broń. Używana najczęściej do zabrania ostatnich kilku HP. Nie pasuje prawie na żadne dystanse ze względu na niską siłę swoich obrażeń, jednak przy dobrej celności można na średnio-krótkim dystansie zadać nią spore obrażenia. Na dalsze dystanse może być z celnością problem. Jedna kula odbiera 7 HP.
Shotgun (Strzelba) - pot. śrutówa. Na bliskich odległościach bardzo niebezpieczny. Jest to najsilniejsza broń w grze. Z bliskiej odległości może zadać obrażenia nawet 110 HP.
Granade Launcher (Granatnik) - jak sama nazwa wskazuje jest to granatnik. Granaty wybuchają po upływie trzech sekund lub przy uderzeniu w przeciwnika. Z uwagi na względną trudność w trafieniu bezpośrednim, używana czasem do osłaniania odwrotu lub zasypywania granatami z góry nie spodziewającego się tego przeciwnika. Bezpośrednie trafienie granatem odbiera 100 HP.
Rocket Launcher (Wyrzutnia rakiet) - jedna z najlepszych broni w grze. Zadaje duże obrażenia(100 HP w wypadku bezpośredniego trafienia) i jest dobra na średnie dystanse. Jej wadą jest to, że rakiety lecą stosunkowo powoli (1000ups) co daje przeciwnikowi szansę zrobienia uniku. Doskonała do odbicia się od ścian i podłogi (Rocket Jump)
Lightning Gun (Broń elektryczna) - pot. spawarka. Broń, która wróciła z pierwszej części Quake. Zadaje identyczne obrażenia co Machine Gun, jednak strzela znacznie szybciej, więc w rękach sprawnego gracza zabójczo niebezpieczna. Jako jedyna broń ma ograniczony zasięg działania do ok. 30m.
Railgun (Broń snajperska) - broń tzw. szynowa, używająca pocisków poruszających się za pomocą pola magnetycznego z olbrzymią prędkością po wytworzonych przez owo pole "szynach". Mylnie uważana przez niektórych za broń laserową (z uwagi na jasny promień pozostawiany po strzale, a prawdopodobnie także przez błędne tłumaczenie słowa rail (ang. szyna) jako ray (ang. promień)). Obrażenia 100 HP. Teoretycznie najprostsza broń w grze: należy wycelować i strzelić. Pocisk dolatuje natychmiast. Jedyny problem, to właśnie namierzenie przeciwnika. Wielu graczy latami uczy się jej perfekcyjnego opanowania. Pomiędzy kolejnymi strzałami następuje długa przerwa.
Plasma Gun (Miotacz plazmy) - średnio niebezpieczna. Zaletą jest szybki wystrzał nabojów, oraz ich prędkość (2000 ups). Przez niektórych wprawnych graczy używana czasem do wchodzenia po ścianach.
BFG 10K (Broń do Fragów Godna) - najlepsza broń w grze. Nawet w rękach człowieka, który dopiero zaczyna grać stanowi śmiertelne niebezpieczeństwo. Jest bardzo rzadko spotykana. Nie występuje na modzie CA (Clan Arena). Prędkość pocisku to 2000 UPS. Wystrzeliwuje je z prędkością Plasma Gun'u. Jej nazwa wzięła się od Bio Force Gun. Niezbyt lubiana przez lepszych graczy, z uwagi na to, że nie wymaga zbyt dużych umiejętności do zadania sporych obrażeń i na wielu serwerach zablokowana/niedostępna. Bezpośrednie trafienie odbiera 100 HP


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin